Thursday, May 24, 2007

Monsieur Jacques

16 comments:

Rico said...

... koje su ovo kombinacije tehnika, cini mi se da tu ima i 3D modeliranja. Lipo stvarno!

DELA said...

Hvala ti.Ma to ti je Zbrush3 i Photoshop.

Milenko said...

Super, I ostalo do sada je odlicno.

Pozdrav,

Milenko

the doodlers said...

Quirky character Goran!~Arna

DELA said...

Hvala ti Milenko ,
Zbrush 3 ,moras probati .
Thank you very much Arna.

Milenko said...

Vala cu je probat, jebemti. Svi o njoj trube.

Samo moram nac koji minut da to ucinim.
A i kakav krek, jer mi se ne bifla para na to. jebiga, nije da se hvalim, al nema se.
Doslo mi do posjete familiji, nismo se vidili 7 godina, a evo struzem po dzepovima nebil nacacko kolko da odem tam.
A i nekih mi zubi poispadalo, a ja cutim i nikom ne govorim rugace mi se sto nemam para da popravim. Te sad kontam kako treba da odem da mi nalijepe kakvih tam, a bogami cu morat prodat regal i televizor da to regulisem :)
Razmislj'o sam o ilegalnoj prodaji bubrega na crnom marketu al sam nesto u nejaku stanju ovih dana, te kakve sam srece, garant bih prodo onaj bolji, a onaj gori bi mi rikno nedugo poslije.
A dijaliza skupa jebemti.
Elem, svasta ja rekoh sto nije tvoja briga.
Usput, kako se rijesi one vesele?

Pozdrav,

Milenko

DELA said...

He he po pitanju zuba ,ja posjetio zubara kad sam presao u Kanadu ,zaposlio se ,ono osiguranje i tako to ,
zubna ordinacija izgleda k'o Startrek ,tu ti ja shvatio da se mi nismo odavno vidjeli.E ne da me kostalo ,nije za pricu.
Pusenje sjebalo zube. Otkada sam prestao ne ispadaju.
Sto se familije tice totalno razumijem problem ,i ja sam u tom filmu.Daljina ,avioni ,lova ,jedino nas crni najcrnji humor moze spasiti. Zbrush je neces vjerovati legalan ,neznam sta mi je bilo.
Sto se vesele tice ,koje je ono nabacivanje bilo,za sve ima prvi put u zivotu.Nije skuzila onu Semezdinovu pjesmu i to je
bio kljuc, nismo bas toliko poeticni .
Sto se tice moga plutanja po svom tom softwareu ,ubi me znatizelja ,a i ljenost ,ja sve mislim da ce me iduci software
postediti rada ,a ono sve vise radim ,jedva otkidam vrijeme za malo rostilja i pivice.
Nesto sam gledao Francuskih filmova ,napravicu ti popis ,zadnji se zove : 13 Tzameti ,care ako ga nadjes obavezno pogledati.

http://www.13themovie.com/

Anonymous said...

msje žak je odličan, fali mu još samo crvena vunena kapa :)
na ronjenju bilo odlično, hvala na pitanju :) skupila se stara ekipa sa svih krajeva svijeta, osim najboljeg mi prijatelja iz kanade…biće da i on pravi zube :) prije samog polaska uspjela sam bukvalno pet minuta virnuti u art caffe gdje se održavao mafest. vidjela sam gospodina filippuccija i kupila stripart sa smogijem na naslovnici (originalna cijena je iznosila 50 dinara - da mi je znati koliko je onda vrijedilo!). dobro izgleda čak i s vremenskim odmakom, svaka čast!
pozdrav

DELA said...

Muir hvala ti.he he ako ti prijatelj radi zube u Kanadi onda mu dobro ide.
Stare stvari sa Smogyem necu ni da vidim ,ja sam onaj paranoidni perfekcionista koji mrzi svoje stare stvari.Drago mi je da se jos nekome i svidjaju.Ja sam na Zlarinu davnih dana ronio sa Francuzima ,oni su imali flase sa kisikom i sve a ja perajice ,masku i one utege.Pa smo kakti disali na smjenu ,dosta zamorno i riskantno.Pa sam onda odustao od takvih sportova.
Bolje je bilo raditi portrete na rivi ,pive k'o u prici.
Za cijenu stripova u ono vrijeme nisam nikada ni pitao ,jos uvijek je podrum u Zagrebu pun Stripoteka.

Anonymous said...

moja draga edita mi je poklonila par slika i grafika koje su nastale dok je još bila na likovnoj akademiji u rimu. meni su jako drage a ona me stalno tarma da ih skinem sa zida jer su joj odvratne. nije vama umjetnicima lako u vlastitoj koži. mi, koji moramo umrijeti, nemamo barem tih problema :)
šteta što si ronjenje probao tako zbrdazdola. Da si išao kako bog zapovijeda, s adekvatnom opremom vidio bi da je to jedan fini penzionerski sport (java odnija prišu!).
glede tih portreta na rivi - to još uvijek šljaka. malo, doduše, jeste ispod časti, ali onda nemaš više problema s dentijerom ;)

DELA said...

He he super je znati da imas jedno umjetnika u kuci ,ja ih imam dva ,jedna pise druga svira ,zlato tatino.
Ja sam ono kao purger dosao na Zlarin pa mi je trebalo vremena da se zblizim s lokalnim zivljem ,pristup je bio vrlo jednostavan ,poceo sam crtati ,ne funkcionira tako dobro kao
kad sviras gitaru ali ipak bolje ista nego nista.
Francuzi bas i nisu bili darezljivi s opremom .
A sto se portreta tice ,imas pravo ,malo je ljiga ali lova je lova.
A i trening je dobar.I fino je vratit se s mora kuci s nekakvom lovom u dzepu.

Rico said...

@ Usput, kako se rijesi one vesele?

Hahahahaha!

DELA said...

Ma jesi vidio sranja ?
Opasno ovo virtualno druzenje.

Anonymous said...

[url=http://firgonbares.net/][img]http://firgonbares.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]acdsee versus elements, [url=http://firgonbares.net/]retail sale software[/url]
[url=http://firgonbares.net/][/url] quarkxpress 6 english software programs canada
microsoft web design software [url=http://firgonbares.net/]ms office 2003 standard edition crack[/url] microsoft software manager
[url=http://firgonbares.net/]adobe photoshop cs4 extended upgrade[/url] macromedia software update
[url=http://firgonbares.net/]quarkxpress passport 7 vista[/url] filemaker pro 10 advanced torrent
autocad jobs in nc [url=http://firgonbares.net/]buy to let software[/b]

Anonymous said...

оно што сам тражио, хвала

Anonymous said...

dobar pocetak