Monday, October 06, 2008

Woodlandia


Another day ,another speedie


3 comments:

Milenko said...

ti kad postujes, bas postujes!
A sve dobro.
Al otkud ti ba energija?

Elem, samo nastavi.
Staj e sa pacovima, ocel bit sta?

Pozdrav,

Milenko

DELA said...

Ma jebiga sa pacovima se jos ratuje ,skupljao sam ideje posljednjih 15 godina pa sam ono sve htio odjedanput reci ,klasican sindrom ,naravno editor i ja se malo zagubili ,pa se sada moramo naci ,vise od pola je gotovo ,unistila me zelja za perfekcijom ,ma ja sam malo opsesivan ,uglavnom radi se ,bice ,nadam se da ce ti se svidjati ,svijet je jako zajeban ,prica se zove "Konstruktivna Destrukcija " i nisu samo pacovi .
Eto ,hvala ti .pozdrav.
Goran

DELA said...

Energija je iz Heinekena ,druge ljude uspava mene razbudi ,a i kafica pomaze ,narucujem je direktno iz Dominikanske Republike i naravno freelancers adrenaline rush.